David Mallet Hair Serum #DM027: the hair-saver

David Mallett Hair Serum # DM027

The weightless treatment serum for healthy, luminous and light hair

 David Mallett Hair Serum #DM027

David Mallett Hair Serum #DM027

If you were looking for a lightweight and non-greasy hair serum, that protects and nourishes like none before, David Mallett has the right product for you: the Hair Serum #DM027

More than a code, more than a formula, the hair serum of Paris's most famous hairstylist is the result of unparalleled expertise and unique research that led to the creation of a lightweight serum, that is not oily at all and that do not weight hair down because, instead of covering it like all the other serums, it is absorbed immediately.

David Mallett Hair Serum #DM027 is a hair solution for immediately luminous, softer, tamed, styled and protected hair.

Hair Serum # DM027: the secret of the formula

The difference? The macadamia oil that, replacing mink oil and some of the silicons, offers a real treatment.

Color, hairdryer, sea and salt ... How David Mallett Hair Serum #DM027 saved hair.

At first I was skeptical, then I tried David Mallett Hair Serum #DM027 on my hand sure that it would remain on the surface but instead... I was proved wrong within 4 seconds. And if the serum sinks into the skin without even leaving trace, imagine how fabulous can the result be on hair. After 4 weeks of continuous use of Hair Serum #DM027 combined with two color sessions, 3 blow-dry per week, sea and salt, I can say that my hair is still healthy, luminous and above all, I do not have split ends.

Styling and treatment, the multitasking side of Hair Serum #DM027

Last but not least, David Mallett Hair Serum #DM027 also works at a styling level smoothing messy (or hair dried) hair, taming stray or unruly ends, adding definition and texture and creating an intense shine.

Definitely a must-have


David Mallett Hair Serum #DM027

Il siero-trattamento impalpabile per capelli sani, luminosi e leggeri

Se eravate alla ricerca di un siero per capelli leggero e non unto, eppure performante, David Mallett ha il prodotto giusto per voi: l'Hair Serum #DM027.

Più di un codice, più di una formula, il siero per capelli dell’hairstylist più in voga di Parigi è il risultato di un’expertise senza pari e di una ricerca unica che ha portato alla creazione di un siero leggero, che non unge e che non appesantisce il capello perché, invece di ricoprirlo come tutti gli altri sieri, viene assorbito immediatamente.

David Mallett Hair Serum #DM027 è una soluzione per capelli immediatamente più luminosi e morbidi, più in ordine e definiti e più protetti.

Hair Serum #DM027: il segreto della formula 

La differenza? L’olio di macadamia che, sostituendo l'olio di visone e qualche silicone, offre un vero e proprio trattamento. 

Colore, phon, mare… David Mallett Hair Serum #DM027 salva i capelli

All’inizio ero scettica, poi l’ho provato sulla mano convinta che l’olio sarebbe comunque rimasto in superficie e invece… sono stata smentita nel giro di 4 secondi. E se il siero penetra nella pelle senza lasciare neanche una traccia di unto immaginatevi quanto può essere favoloso l’effetto sui capelli. Dopo 4 settimane di uso continuativo dell’Hair Serum #DM027 combinato a due sedute di colore, 3 styling con phon e ferro a settimana, mare e salsedine, posso dire che i miei capelli sono tutt’ora sani, luminosi e soprattutto, non hanno doppie punte. 

Styling e trattamento, il lato multitasking dell’Hair Serum #DM027

Per di più l’Hair Serum #DM027 lavora anche a livello di styling e quando lascio asciugare i capelli all’aria, bastano poche gocce per definire le onde e i ricci, scongiurare i capelli ribelli e donare quella luminosità in più che non fa mai male.

Da provare, assolutamente.